Torsdag

idag e de torsdag. har inte gjort så mkt idag, vart istallet och tvättat en matta oxå.
sen har jag bara underhållt William hela dagen.
ska strax börja med middag, pannkakor och soppa idag.
imån ska vi på kalas till emilia (williams kusin), hon fyller 10år, Grattis!!

Skulle vilja greja lite här hemma, lite nya tapeter och så.. Men får ta några rum iår å några nästa år.

Iår har jag tänkt att:
Tapetsera och göra Williams rum
Tapetsera vardagsrummet
Hundgård ska byggas, kmr bli 80kvm och stort rum å sova i.
Huset ska målas
Å jag hoppas att jag kan få fixat lite borta i stallet, även om inte boxarna sätts upp iår så kan vi ju iaf riva väggen och sånt.

Mer kan ja nog inte begära :P

Nu vill William prata lite så får ta honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback