Snöat inatt

Var vaken å släppte ut tira vid 4 imorse då hon gnällde, då va de inte en flinga ute, när tomas gick upp vid 6 var de nån cm och nu är de typ kanske 6cm eller lite mer..
Cp halt e de med, vi hade ju snö i typ söndags som sen regna bort å så fryste de på de, så de e ju nu blankis under snön, helt omöjligt att gå typ.
Har iaf vart istallet å mockat, gett hästarna mat och vatten.

Ska ju på kalas sen så skönt att ha gjort stallet nu.
Badade William igår, han älskar att bada, plaskar å har sig, jag blir nog blötare än han. Haha

På Torsdag nästa vecka ska mamma komma upp å hämta mig, William och Tira, jag ska sova i nödinge i 2nätter och Tomas kommer ner fredag efter jobbet å sover en natt. Ska på ljusparty på torsdagkväll med.

En sväng till IKEA hade jag tänkt, ska köpa 2st lampor till köket som ja kan ha i fönstret och 2st lampor till vardagsrummet oxå. Sen ska jag in på 3hästar oxå :)

Idag är de sista på vetrinär räkningen betald. Har ju vart massa pengar dit, men nu e de klart. :) Gott som faan.

Ella har gått ungefär 255dygn av 335 så typ 80dygn kvar. :) Börjar allt närma sig fölning :D
Hon är ju beräknad mellan 10-21april då hon gick med hingsten hela tiden vet vi ju inte exakt, men jag tog ett datum mitt i mellan.. :P

Kommentarer
Postat av: Agneta

jag utmanar dig kolla min sida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback