Min prins

Nu ligger min lille prins och sover på sin pappa, antar att Tomas oxå däckat. Men han ska få gö hästarna själv idag.
Har börjat städa bort julen idag, övervåningen klar iaf. Bytt Gardiner osv.

Imorgon e de återbesök hos BM. Rosita ska köra, annars vet jag inte va som händer... Ska storhandla imån när Tomas kommit hem... Gött ska de bli å få hem lite mer food.

Imorgon skickas alla inbjudningskort på dopet :) Snart har ni de i er brevlåda :)

De blir ett jätte stort dop, sammanlagt me mina å rositas så blir vi drygt 90vuxna, 24barn och 7bebisar.. Men är ju inte säkert alla kommer... Men snacka om mkt folk. Vi kommer att bjuda på smörgåstårta och efter blir de tårta i olika slag.
Jag, Rosita och antagligen Madde ska göra alla smörgåstårtor. :)

nu ska jag få liv i tomas så han kan fixa mina kusar.. sen när han kommer tillbaka blir de säng tajm.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det måste bli många smörgåstårtor! Vi hade 40 pers på vårat dop och då 3 stora smörgåstårtor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback