Gott Nytt

Gott Nytt År alla!!!

Vill börja med att Gratulera Therese för att du klarade av att hålla bebis kvar i magen till 09, så nu e de frittfram för liten å komma ut å möta världen. Jätte skönt att den hållt sig kvar me tanke på allt strul som vart... :) Wiie

Igår var vi hemma å hade de mysigt bara. Åt god middag kolla tv och tog de lungt.
Vi har börjat lite med Caramia, hon har sadel och träns ofta nu å vi e ute å går med henne, stigbyglarna hängande så dom dinglar i magen, i början när Tomas sprang med henne tyckte hon de var läskigt men nu skiter hon i de. På lördag tänkte jag att vi ska börja med tömkörningen på henne, å kanske på Emma med.

Idag har Tomas fixat så mina bilder gick å lägga in på datorn, har ju inte funkat på länge... :)

Imorgon jobbar Tomas, men min mor å far kommer upp å underhåller mig :)

Nu till de som de flesta väntat på, BILDER!!

Från Julafton...                                        Mellandagarna....
  


Nyårskvällen, William fått på sig pjamas.             Nyårsdagen :)
 

Tomas och William somna tidigt igår (nyår), flera timmar innan tolvslaget :P Men när klockan slog tolv så vakna Tomas till och sa då Gott Nytt År å efter typ 3sek så somna han om igen.. Haha!!!

Å nu lite BILDER på mina dampiga hästar!!

1a gången me sadel,   2a gången me sadel.      Ella me damp...             
 
Ella är idag 10år :)

Fler bilder kommer en annan dag!!!

Nu börjar de bli dags för sängen!!!

God Natt!!!

Kommentarer
Postat av: Ela

vad lik william är dig när du var liten :)

Caramia är spindel i tjejformat :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback