Ett jätte Grattis

Jag vill börja detta inlägg med att ÄNTLIGEN få gratulera Sanna och Johnny till graviditeten :)
Jag är en av de få som vetat detta väldigt väldigt länge och jag har verkligen väntat på detta tillfälle.
Grattis Sanna till bebis i magen, ska bli spännande när ni ska göra könsul. :)
Nu får William en kompis till :) Wiiie.
Minns varenda vecka av graviditeten, å du vet sanna att de e bara å fråga om de e något :)
Fast de har du ju gjort sen du fick reda på detta :) Så de e ju bra!

Igår var de babymassage å William var jätte trött efter somna direkt han kom ut i bilen.
Nu e han oxå trött, ligger i babysittern å små gnäller, så jag får gunga honom lite.
Sen kommer hovis till mina hästar.
OJOJ, nu välte Tira en blomma.. hon sitter ju i fönstret å tittar ut.. Pucko.

Ni som fått dopkort får anmäla er innan fredags helst så vi hinner beställa hem bottnar för smörgåstårtorna.
Vi får ju göra en 8-9st eftersom vi blir så många.

Åh nu sover William typ, så himla godis.

Idag ska jag göra pizza här hemma :) mums å imorgon har jag planerat att göra hamburgare å självklart hemmagjorda för jag gillar inte de köpta broskburgarna.... Haha

Sanna ska ha bebis, Sanna ska ha bebis :) Tänk va mysigt vi kan ha de till sommaren när båda e mamma lediga, vi måste ju umgås massor då. Å vi måste ses snart igen, William saknar er :P Haha

Kommentarer
Postat av: sanna

Va gullig du är ;) =) Åhh längtar jag med. Men får verkligen hoppas att tiden går fort nu de sista=) en massa kramar

2009-01-20 @ 18:59:21
Postat av: Agneta

http://www.viraltrafik.se/?Ellis21/3-07&Leo17/6-08



vill du ha fler besökare på din sida kolla det är enkelt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback