En sammanfattning av de gångna året, 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja de kan man ju verkligen säga, födde ju barn.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jupp, Sara, Marlene, Agneta, Sarah, Petra, Emma, Leif, Sandra, Madde, Ann å  fler, orkar ej skriva alla.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nja, ingen som stod mig så jätte nära, men min gamelmormor.
5. Vilka länder besökte du?
Sverige :P
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En ridhäst, sele till åringarna, vagn till dom å ett körkort till mig.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
21maj (ultraljudet), 27maj (förlovning å födelsedag) och 2nov (william föddes)
8. Vad var din största framgång 2008?
Beror på va man menar.
9. Största misstaget?
kan inte komma på nått nu
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja både förkyld å brännskadat mig.
11. Bästa köpet?
Vår shettis Emma och sen Barnvagnen å babyskyddet.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
De blir Ellas vetrinär-räkning
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
William såklart men oxå Tomas, när vi förlova oss.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Hmm.... Jadu..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare såklart
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ridit å tränat, men magen har vart ivägen
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slappat :)
18. Hur tillbringade du julen?
Hos mina föräldrar
19. Blev du kär i år?
Nopp inte kär, för de var jag redan
20. Hur många one night stands?
Inte ett enda, jag e duktig jag...*ängel*
21. Favoritprogram på TV?
Oskyldigt dömd med Mikael Persbranth.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nee tror inte de
23. Bästa boken du läste i år?
Läser inte böcker
24. Största musikaliska upptäckten?
Haha
25. Något du önskade dig och fick?
En gård :P
26. Något du önskade dig men inte fick?
En ridhäst till
27. Årets bästa film
hmm.. finns många
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Åt på returang med Tomas å vi förlova oss.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det såklart
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Blandad som fan
31. Vad fick dig att må bra?
Tomas
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen...
33. Vem saknade du?
Några vänner...
34. Vad ser du framemot 2009?
Sommaren och alla framsteg med William

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback