En aktiv dag

Igår gick jag upp efter klockan, gav William mat, hundarna och tog ut dom i hundgården.
Sen bytte blöja å tog på William kläder och vid 10 kom Rosita, då åkte vi in till mellerud,
jag skulle ju på efterkontroll till BM, å satte på samma gång in en sprial. Så nu blir de ingen bebis förrens den ska ut...
Sen posta vi inbjudningskorten till alla, 17st skicka ja iväg, Idag har ni fått dom.

Sen åkte vi till Margareta (William farmor) å hälsa på lite, prata lite inför dopet oså, sen fram till Asta (Tomas mormor) och då fick Rosita passa William lite så fixa jag hästarna :) Sen fick vi lite mat hos Asta :) Så snällt.

När Tomas kom hem så åkte vi till Willys å storhandla, var himla längesedan sen sist så de var skönt å fylla upp hemma igen.. Blir ju en del men håller ganska länge.


Idag har jag tvättat lite kläder, gjort stallet och vart hos Margareta i några timmar, fastna där en bra stund.
Så snart e Tomas hemma å då ska jag laga mat, friterade pommes å chicken nuggets :) Gött.
Sen efter de får han ta hand om William i några timmar för jag ska städa, plocka bort alla tomtar, ljusstakar och gardiner, så de blir att stryka de som ska upp oxå.. Lagom kul... Hehe
Åh så ska ja damsuga å torka golv tänkte jag, för då kan jag ta de soft imorgon å bara göra hästarna :)

Har äntligen fått igång blåtanden på datorn igen så har lagt in bilder :) Här får ni en hög gott folk!



Det var lite bilder på William å nu kommer 1 på mina hästar sedan typ förra veckan då vi hade snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback