Vacker som en tavla

Sanna brukar säga att William är vacker som en tavla, tycker de e så fint sagt av henne :) Men jag håller med, han e ju en riktig goding!! :) Men inte så konstigt, är ju jag som är mamma till honom :) Hihi

Nu ligger han och sover i babysittern å jag sitter bara här å nördar mig, även fast jag igentligen borde passa på å städa eller något, men orkar inte. Ingen lust alls till det.

Jag vill oxå köpa nya köksmöbler som Sanna gjort...fusk.
Vi köper nog de lite längre fram tror jag, kanske till hösten eller nått, vem vet...

William sa förut att han vill ha en läragå stol. Så måste åka till Babyproffsen å köpa en nåndag ju.

Har sovit pissdåligt inatt, vart lite tät å så, William har oxå sovit dåligt inatt igen... Men ja tycker de ser lite ut som att de e tänder på G, kan liksom skymta lite vitt, tror inte de vart så innan... Aja, tiden lär visa om de e de eller ej.

Nue  William vaken igen :) Min sötnos.

Kommentarer
Postat av: Sanna

William är den finaste ungen jag har träffat, och det menar jag verkligen..:D Lilla prinsen..=)

Postat av: Pernilla

William e jättefin o go! Och sådär rund man ska vara ;)

2009-02-11 @ 19:02:23
URL: http://pernillus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback