Tisdag

Idag är de tisdag, och ännu har jag inte gjort något vettigt. Bara suttit här och vid tv:n.
Skall strax gå till stallet och mocka, tänkte borsta av mina hästar med, kan behövas. Så ja hoppas Maragareta hinner hem innan jag gå, lättare utan William.

Ella har faktiskt börjat äta sin Alfa nu, bara sådär.. De e gott att hon ätnligen tagit sig mod att tycka om det igen..
Om 2månader har vi vårat föl, om hon inte går över vill säga, men hon har alla andra år fölat på typ dag 333.

William han e så goo :) Imorse så vakna han före mig, (låg brevid mig sen imorse) å prata jätte högt, å när ja titta på honom fick jag ett stort smile :) Min lille prins.

Nu ska ja gå till honom igen.

Blir kanske nån mer blogg sen, vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback