Söööndag

Då var de redan Söndag å helgen är över :(
I fredags kväll körde vi in en ny höbal och en halmbal till hästarna.
Lördags, var de ju Alla Hjärtans Dag och vi började dagen genom å slappa till 1 i sängen.
Sen tog vi ut hästarna och så mocka vi, å så greja Tomas lite med att plocka ner stegarna från taket.
Sen åkte vi in till Mellerud och åt på Thairesturangen där, väldigt mumsigt.
De var 5rätters buffé så de tog vi. Jag åt så jag nästan mådde illa, men rikigt mumsigt var de iaf.
Sen hem å tog in hästarna å hem å kolla tv å mysa.

Idag har jag mockat, släppt ut hästarna här uppe i hage hos oss igen och Tomas grejar med stegar och sånt.
Ska laga mat sen å antagligen bara slappa, tänkte ta mig en varm dusch sen iaf, och så ska ju hästarna in ikväll vid 8 lr nått.

Imån e de föräldraträff igen.

På fredag ska vi åka till Nödinge, gå på mässan på lördag :)
Tog lite kort igår, både på William och polarna.







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Thaimat=gott!

Jag ska också gå på mässan på lördag =)

Postat av: Milja

Är det här Furunäs Nelson föl? Jag är intresserad för att jag har Furunäs Nelson föl också, som heter Rama Al Kirdah.

2009-04-26 @ 22:29:55
URL: http://milza.vuodatus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback