Oj Oj Oj!

Oj, de var allt några dagar sedan jag satt här ju.
I torsdags var jag och Rosita å handlade på Willys och Ica inför dopet, vi åkte vid 10 på morronen och kom inte hem förrens 20 på kvällen, var en lång dag. Men vi hade oxå en paus på 2timmas på mc donalds, med mat å fika :) Hehe

Fredags kom Rosita och hämta mig vid 11 då åkte vi till försammlingshemmet där Madde och Alvnin redan var, då gjorde vi 7st smörgåstortor, 4 med räkor och 3 utan (med köttbullar å sånt istället). Så duka vi å förberedde inför dopet.
Vi kom hem vid halv nio på kvällen. Trött så de blev sängen nästan dierkt.

Lördag morgon, klockan ringde halv 9, gick upp å fixa frukost till mig och tomas, sen klädde vi på oss å gick till stallet, mata, mocka å vattna, å så släppte vi dom utanför vårat hus, då de var fint väder å hårt i maken.
Hem å göra sig iordning, duscha, platta håret, sminka osv.
Sen kom min mor, far, syskon, erica å familj, och peter å familj och Inez.
Sen var de ju dopet i kyrkan, sen mat i församlingshemmet och sen städa där, var hemma vid 22.
William fick massa fina presenter :) Tack!

Söndag låg vi i sängen till halv 5 ¨på eftermiddagen, då gick vi till stallet å sen åkte vi till  rosita å åt upp resten av smörgåstårtan å den andra :)





Kommentarer
Postat av: Jenny

oj det var mkt presenter :)

hittade en del där på bordet som dottern också fick när hon döptes..

bl a... : speldosan med foto, fotoalbummet i silver, silverramen med 3 foton i, det setet med nalle, speldosa och ask, fast dottern fick rosa då :)

Postat av: sanna

Oj Va mkt presenter..=) riktigt synd att vi inte kunde komma=( William var ur fin som vanligt..=)

2009-02-09 @ 15:23:21
URL: http://suusannaa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Va mycket fina presenter ;)

2009-02-09 @ 17:05:18
URL: http://pernillus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback