Mässan

Idag har jag, mamma och William vart på mässan.
Köpte 2st fölgrimmor och 14par strumpor till mig :)
Sen var de bara å köpa korv och bröd å åka upp till farmor å farfar då  pappa, syskon och tomas var där uppe, dom plogade en bana på sjön var tjock is, å så körde dom med rallybilen och lite andra oxå.
Sen hem och så tog jag ett skönt bad :) De var nice.

Tycker inte alls mässan var som den bruka.. mkt dåligare.
Träffade Frida, Elin, Mattias och Mona :) Och även Johanna, var jätte längesedan ja träffa henne, hon bor ju i Nybro/Kalmar nu, så de var kul å se henne igen. Synd att man inte visste de innan ju.

Ne nu vill William äta.

Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag tyckte också att de var väldigt lite på mässan, men ändå kul att åka dit och spana lite :)

Postat av: Agneta

hej hoppas ni hade det trevligt på mässa jag tänkte skriva att Johanna skulle dit till mässa men tänkte på att skriva till dig men blev ej så.Men hoppas allt är bra med er..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback