Iskall

Är iskall nu, har precis tagit in hästarna.
Tomas var på odal efter jobbet å köpte betfor, mineraler, b-vit, kiselgur, hundmat och ett par nya handskar till mig.

I fm så gick vi upp typ 10.15 gav hundarna och tog på mig å william kläder, la william i barnvagnen å tog med mig hundarna ut, de stora fick gå ut i hundgården å jag, tira å william gick till svärmor där william å tira stanna å jag gick till stallet å mocka å släppte ut, sen in till svärmor å fika å vänta på att william skulle vakna.
Hem äta frukost och kollade på tv en stund, vid 14tiden smsa Elin å så kom hon hit vid 15, mellan 14-15 städa jag.
Sen tog vi en promenad jag å william å elin å hennes 2åriga son Filip och Tira å Milo.
Sen hem å laga mat å sen nu har vi tagit in hästarna... :P

Nu ska jag ta min son å kolla tv å tomas ska sitta här.

Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback