faan ont

Faan vilken mensvärk jag har. Sjukt, hade änna glömt hur de känns, hade ju hoppats på att vara som andra som inte har mens när dom ammar, men inte de.
Åh är ju inte lite kan jag lova, har aldrig blött så mkt, förutom förlossningen då.
1timma sen måste jag byta tampong. fast har ju normal nu så får la köpa hem super.

Aja... så äre iaf. William har precis somnat, vi var ju uppe innan 9 idag efter som vi snart ska iväg till bvc å 3månaders sprutan. Ska snart ge han lite mat å så.
Snart dags å gå på toa med igen... dampi.

Jag å Rosita fick ju tiderna efter varandra idag på bvc så vi ska ju åka ihop, sen ska vi en sväng till Bloms och lite andra affärer tänkte vi.

William har börjat leka massa med sina leksaker nu, kommit på nåndag bara, nu kan han greppa å smaka :P



Kommentarer
Postat av: tillen

satte inte du in spiral?? koppar el?? den är väldigt vanligt att man blör mycket mer av än va man annars gör... trögt!!ja fick oxå min mens tbax efter tre månader när ja hade fått selma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback