Grattis Frida och Christoffer

Ja början på detta inlägg ängnar jag till min bästa vän Frida å hennes gubbe Christoffer.
Frida
som hela sitt liv sagt, Nej ja ska inte ha barn, usch... å så vidare.
Tror de började lossna lite när William kom, för nu är hon iaf gravid och är beräknad i sommar :D
Detta tycker jag är svinkul å längtar tills den lille/lilla är ute, jag tror på att de blir en tös.
Jag har ju vetat detta LÄÄÄÄÄNGE, fick veta först så samma dag hon tog sitt gravtest typ 14nov fick ja veta detta så de e ju ett bra tag jag fårr knipa om detta roliga. :)
Måste säga ett JÄTTE GRATTIS till er gumman, är de nått så ring bara, finns här vettu. Love You.

Och nu ska ja lägga upp lite bilder :D

Trevlig Kväll.




Så här tjocka trådar är de i hagen

Julafton

Kommentarer
Postat av: Frida

hehe, jo.. de va nog så att jag ville ha när du fick william.. =) .. å jag vill verkligen ha en tös!! haha, många säger ju att dom inte bryr sig om vad de blir, så jag e nog en väldigt udda å konstig person för jag vill ha en flicka!! =) ..

Postat av: Sebbe

Hehe, Tomas verkar ha roligt i snön. :D

2009-12-27 @ 19:00:09
Postat av: sanna

så söt han är lille wille :D

2009-12-27 @ 20:17:09
URL: http://suusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback