Tisdag

Tisdag och idag har Sandra och Wilma vart här och lekt. Sen tog vi en långpromenad :)
Alltid trevligt med besök, framför allt när man står på samma nivå med de mesta.

Sitter å pratar med snyggaste Sanna nu, Ida har idag vänt sig för första gången :) Börjar bli stora tjejen.

Williams framsteg är att han mer och mer släpper, så han inte håller i sig när han står. Tiden går så himla fort, man hinner inte med riktigt. Humör har han med... Måste vara pappas, jag har ju inget :P Haha.
Ne ska sanningen fram så e de nog mitt humör som trängt igenom.. Stackars barn.

Just nu tror ja vi åker till Nödinge på Torsdag, Vill ni ses fredag och lördag så slå en pling.
Tomas ska med farsan på Rally igen.

Nu blir de slappa på soffan. God Kväll

Kommentarer
Postat av: sanna

Vilken fin bild ¨på min svärson du skickade;) haha:D Va lik dig han va på bilden=) hoppas att allt är bra med er. du är aldrig inne på msn samtidigt sdom mig ju=( ta hand om er. massa kramar från oss :D

2009-08-25 @ 23:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback