Underbart väder

Vilket väder, man längtar bara mer till sommaren :)
Dagen har vart kanon måste jag säga. Började dagen med att mocka åt hästarna, sen hem och laga massor av mat till william som ja sedan fryste in i iskuber.
Sen lagade vi mat, grillat kött, fgrönpepparsås, egna klyftpotatis och sallad...Mums kan jag lova.

Sen gick vi till stallet, sadla Caramia och tog henne på promenad, DAMP kan jag säga, idag visade hon att hon har fullblod i kroppen, Tomas fick tillslut ta henne en stund, sprang lite med henne å sen var hon lugnare.
Hon dampa så mkt så hon blev jätte svettig. S¨å fick spola av henne lite.

Å sen tog jag en promenad med Emma, mycket enklare :) Haha Och så blev de lite foton på djuren idag.
Imån får jag nog fota Ella.

Här kommer dom..







Och nu en på William när han sover i sin vagn från dagen.

Kommentarer
Postat av: Susanne

För oss "utomstående", vad står det där "Celegro på Farom" för egentligen? :)

2009-04-12 @ 18:24:10
Postat av: cissi

Celegro är namnet på stallet kan man säga och farom heter gården där vi bor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback