Torsdag redan

Redan torsdag, vart tar veckorna vägen?

Idag så gick jag till stallet ganska tidigt, mocka å mata. William var med så fick inte borstat dom, får ta å göra de nu i kväll istället. Ella har inga mer tecken på fölning än innan, iaf inte imorse.

William sover en sväng i babysittern, jag har precis ätit middag, hade tänkt vänta på tomas men han har ju fortfarande inte kommit hem. Köttfärspaj laga jag idag, den var god.

Imorgon kommer Sandra och Wilma hit och hälsar på, hoppas på sol så vi kan ta en promenad.


Tycker Ella ska föla nu, så vi kan hämta hem Erina. Så vi lär känna henne lite innan hon åker på betäckning.
Vi har fortfarande inte rikigt bestämmt hingst till henne, vi får se när vi kommer dit vm vi väljer då, får ju lite hjälp då av uppfödaren till min lilla Emma, de e där vis ka lämna Erina.

Jag har iaf bestämmt vad fölis ska heta nu.
Sto:
Celegro Dear Love
Hingst:
Celegro DeLuxe

Nu hoppas ja den kommer, är ju nått så fruktasvärt nyfiken på hur h*n ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback