Torsdag och valborg

Idag e de valborg, min mamma, pappa å syskon kommer hit, dom ska sova i husvagnen till söndag.
Men imorgon ska dom på Rally i falköping. Vi hade tänkt åka med först, men vi fick hem ett lass grus så tomas ska fixa å fylla på grushagen till hästarna istället.
Så ringde Emma igår, hon å john och lilla Emilio ville träffas, så nu när vi inte kom iväg på rallyt så kommer dom hit imån en sväng.
Sanna ni får oxå komma imån på dagen om ni vill...

Igår var jag på föräldragrupp, Sandra och Wilma hämtade oss och efter så åkte jag med dom hem en stund.
Tomas ringde å sa att han var på väg hem å då körde Sandra hem mig, sen käka vi pizza.
Vi var oxå en sväng ho Madde, Micke å Alvin, kollade på min lilla Eulalia :) Hon e så himla fin.
Längtar tills vi får hem henne, om typ 10v... Långt kvar ju.

Nu ska jag surfa runt lite innan William vaknar igen. Ha de.

1 v


 Wilma (1av bebisarna i föräldragruppen)
 William i bilen :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Inget föl på G? :)

2009-05-03 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback