Mupp

Nu e Emilia och Sebbe här å leker med william.

Idag har jag tvättat våra kuddar och bytt lakan å så i våran och Williams säng. Ska lägga in ett av täckena i tvätten sen å imån får jag tvätta de andra och lite kläder. Tog fram tunnare täcke till oss nu.

Igår beställde jag tråd så vi kan stängsla in en hage till :) Äntligen.
Så idag har Tomas vart på Odal å köpt stolp.
och så har han köpt fästinghalsband till Nisse.
Vi kommer i sommar få en kattunge, några kompisar till oss väntar en kull, så vi tar en hona ifrån dom :)

Snart ska jag laga middag till mig å tomas, pommes frites och chicken nuggets blir det.

Idag får hundarna och tomas vila från träningen, dom har ju cycklat några dagar i rad nu.

HejHopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback