Måndag

Måndag och idag har jag bara lagat middag å vart istallet. Har bara slappat.
Imorgon tänkte jag kanske åka till Madde å kolla på våran lilla kattunge, Eulalia ska hon heta, Tomas som döpt. Våran kastrerade hanne heter ju Nisse å detta blir ju hans fru.haha

Idag har Tomas vart på Svenska Foder å köpt med Hippo Alfa till Ella.
Hon har fortfarande små juver (mest förjuver) lättmjölksfärgad mjölk, ganska slapp i bäcken men även i slidan idag.
Får se hur hon verkar om ½timma när vi kommer dit.

På måndag kommer vi antagligen få hem Erina, hon ska nog vetrinär besiktas då, å går hon igenom tar vi ju med henne hem direkt.
Om de e varmt som de var i lördags i helgen så ska jag bada unghästarna å hundarna tänkte jag. Ella badar jag inte förrens efter fölningen. Då får jag ju ändå tvätta ben å svans.

Ni får ha de nice...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback