Inget föl ännu :(

De har ännu inte kommit nån fölunge. Jag väntar. Hon ska ju ha mellan 10-21april typ enligt mina beräkningar.

Ihelgen har ju mor å syskon vart här :) Trevligt.

Annars har vi bara myst av de fina vädret.
I lördags klippte vi Tira med :)
Å så har vi promenerat med hästarna å tagit kort på alla 3.
Ella ser ju inte direkt dräktig ut på de bilderna, hon ser allt tjockare ut i verkligheten... Haha och hon har ju börjat släppa lite i bäckenbanden nu.

Men här kommer bilder.


Innan klippningen
Efter klippningen



Sen en Bonusbild på mina egna hundar, Tira och Tilda (för er som inte vet, Tilda bor kvar hos mina päron)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Wow, Tira ser MYCKET mindre ut efter ni klippte henne. :P

2009-04-15 @ 14:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback