Freeedaaaag!!

Sol, blå himmel ocg fredag, kan de bli bättre, Nej!

Idag har/håller jag på med att tvätta, en maskin upphängd å 1maskin är igång nu.
Sen har jag mockat å grejat stallet, William har ätit middag å nu sover han.

Annars idag händer inte så värst mkt... Imån bär de av till Nödinge, ska kolla på Rally.
Söndag blir nog en lugn dag hemma, får väl köra in 1höbal å 1halmbal till hästarna (sista halmbalen inna bete).
Idag föddes de en lite kattunge hos min kompis, vi ska antagligen ha denna lilla varelse, måste bara titta på den först. :P
Nästa helg kommer min familj upp å sover i deras husvagn som står hos oss och på söndagen (3emaj) ska vi på 1års-kalas till Alvin. Alltså är William 6månader redan nästa lördag.... Sjukt.

Sanna går å väntar på att hennes lilla bebis ska komma ut å möta den stora världen, å träffa mig å William :P
Förstår att de känns segt nu islutet....  Men hon kommer nog snart ska du se.
Sen så ska en som heter Mikael å Therese ha i maj oxå, men även en skolkompis, Christine.
Till september månad ska Agneta ha sin 3:e bebis.

Om ja ska vara riktigt ärlig, så saknar jag redan bebistiden. William känns inte som en bebis längre.
Men jag hade tänkt att nr: 2 ska göras nästa år/vår typ... Men vi får se.


Och deta inlägget vill jag avsluta med att säga till er/ni/du som tror ni e bättre än andra. (tänker på 2 speciella)

Jag klarade de, de gjorde inte ni. Ni är verkligen inte bättre än någon annan. Jag skrattar åt er lite så där småelakt, tycker att de är rätt åt er, man ska inte ta allt förgivet, å tro att ni kan klara er bättre.
Ni faller bara tillbaka å ingen tar imot er. Taskit för er, Men jag mår bättre än nånsin. Haha


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad hemlighetsfull du var mot slutet då =P

Postat av: Pernilla

Ja detta vädret är helt underbart! Hoppas hon fölar snart så man får se sötnosen ;)

2009-04-24 @ 20:34:16
URL: http://pernillus.blogg.se/
Postat av: Agneta

hej! hoppas allt är bra med er och jag förstår dig att du är sugen på en liten ha en forsatt trevlig kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback