Blåkulla

Blåkulla nästa, nån som vill ta följe??

Idag har jag haft med mig Rasmus till stallet, han har hjälpt mig att mocka och borsta på lilla Emma.
Sen var jag inne en snabbis till svärmor, tog en fika och sen hem å mata William, idag fick han lyxa till de, fick äpplejucie som ja köpte igår till honom. Igår fick han smaka banangröt oxå, ska ge han de varje kväll tänkte jag.

Igår var jag å svärmor på Bloms, köpte lite bodys, shorts å en dress till William, sen åkte vi å handla mat på Ica, påskmat... så nu finns de hemma iaf.

Idag kommer min mor, å bröder hit, pappa jobbar hela påsken, han e ju på ringhals nu.
Så idag ska jag bjuda dom på, kycklingfilé (marinerad som ugnsteks) potatissallad och en vanlig sallad och vitlöksbröd kommer serveras till detta

Imorgon blir de nog grillat kött kan jag tro, lördag blir de ju påskmat å söndag vet ja ej...

Nu ska ja ta nått å dricka... Ska damsuga men vår nog vänta till tomas kommer hem, William är lite rädd för ljudet på damsugaren... Men har hängt 2maskiner tvätt innan...

Imån så e de precis 11 månader sedan vi körde ella till betäckning, så nu fölis, snälla kom i påsk... Men ja tror inte den gör de.
Men vilken bitch hon va igår mot emma, jaga henne som en dåre och sen rulla hon sig 2ggr på ett par minuter, trodde först att de var lite kolik på G, men hon åt så glatt så de var nog fölis som gjorde nått...

Nu gråter lilleman.... Hej

Kommentarer
Postat av: Pernilla

GLAD PÅSK! Jag tror att jag hoppar över blåkulla i år ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback