Barnbidrag

Idag är de måndag, 20april å vi har fått barnbidrag :) De e inte fel.
Har idag inte gjort så mkt, mockat å fodrat hästarna bara. Ska om en stund laga middag, pytt och stekt ägg.
Sen kommer min farmor å farfar hit å hälsar på. Så hoppas att Tomas kommer ihåg att köpa nån bulle.

Hästarna fick springa 2ggr igår i sin nya hage :) På kvällen innan vi stängde in dom i lösdritshallen med.
Dom ska inte gå i den hagen förrens de kommit upp lite mer gräs. Men Ella ska inte gå där alls, hon å fölis (när den behagar att komma) ska gå i hagen utanför vårt hus, å så får Caramia, Emma och Erina gå därborta.

Snart dags för bete, om 1månad iaf :) Faan vad gott de ska bli.
Igår fick Tira på sig sitt fästinghalsband, ska droppa katten å de andra hundarna med.

Nu ska ja kolla i em tidning å sen laga mat.

Förresten, underbara Sanna å Johnny har bara 16dagar kvar tills deras tös (williams blivande fru haha) e beräknad att komma. Ska bli stört kul när hon kommer, så kan vi umgås ihop jag å sanna med våra babys.



Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Åhhh jag bara längtar och längtar... Synd att min bebis skall vara så enveten bara, jag vill ha ut henne NUUUUUUUUUU.. du får ge lille wille en kram från mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback