10dagar

De är ca 10dagar till beräknad fölning :) De närmar sig.
Hon e ordentligt grinig när man är kring magen nu, hoppas den föds i påsk :)
Sen så är de ändrade planer angående betäckningen iår på henne, kommer inte använda hingsten jag tänkte. Utan blir nog en Hannoveraner hingst istället.

Nu sover iaf William, gött. Funderar på om jag ska passa på att duscha...
Sen blir de stallet igen å in till svärmor kanske. Annars vet jag inte,
Tomas jobbar ju i Tidaholm så jag e ju ensam...

När Ella har fölat hämtar vi hem Erina, så kommer hon vara här i nåra veckor innan hon ska på betäckning :)


Förresten, har nån någon namnförslag på fölis iår, hon/han ska heta nått på D.... Skriv gäärna massa olika namn.

Sto namn:
Dear Love

Hingstnamn:
Dandie
Denver
Delux

Kommentarer
Postat av: S

Tkr du ska stava Delux med ett E på slutet i så fall; Deluxe. ;)

2009-04-07 @ 17:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback