Torsdag

Torsdag idag.. har inte gjort så mkt idag, tvättat mattor bara.
Imorgon ska jag städa, mamma, pappa å syskon kommer hit med husvagnen imån kväll oxå.
Sitter och väntar på Tomas nu som jobbar över idag med, han har gjort de varje dag denna veckan.
Hoppas han e hemma innan 8, så vi hinner åka ner till hästarna å ge dom kvällsmaten å byta batteriet i hagen, för kl. 8 börjar ju Idol :) Hehe

Regn, Regn å åter Regn, de e de ända väder känns de som. regnat i ett par dagar nu.
Har bestämmt att hästarna får vara ute iaf 1v till, avmaskar nog dom om 1vecka så får dom komma in söndag nästa helg. men vi har ju lite å pyssla med då, fixa lite istallet/lösdriften, å göra klart hagen.

packade aldrig BB-väskan igår... gör nog de till veckan istället.

Imorse drömde jag att jag, mormor, farfar, pappa å tomas åkte helikopter precis ovanför vatten ytan på vänern, vi åkte till  specialmödravården för jag skulle föda barn tyckte dom, men jag hade ju inte ens några värkar.. Haha.
När vi kom fram så kom jag på, faaan, BB-väskan å papprerna jag skulle haft med mig e ju hemma. Väl inne på förlossningen hade jag tydligen öppnat mig 4-5cm men kände inte av nån värk, trots att jag hade.
Sen vakna jag... Haha

Idag har Ella gått ca 106dygn från sista betäckningen. :)
Dom går ju ca 335dygn. Så de e ju en del kvar.

Ne hade fint, ska äta en skål glass nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback