Tisdag


Idag har jag vart med svärmor i Brålanda och handlat. Annars har de inte hunnits med så mkt mer.
var istallet imorse å gjorde fodret till hästarna.
Och nu håller jag på å laga mat.
idol sen :)


igår tjära vi ellas hovar. Tog in dom istallet var för sig, bra för dom å komma bort från flocken. Ella var hispigare än Caramia... Lite komiskt. Tror Caramia brås lite på sin pappa iaf :D
Fick borstat å grejjat med 1åringarna med, behövdes verkligen, borsta ut manar å svansar. Dom blev jjätte fina :D

42dagar kvar.. sheet... lite sjukt ändå, snart har jag en gnällunge :P haha

På torsdag ska jag åka med Rosita till överby, tänkte införskaffa en babysitter. Hoppas den med Nalle phu finns kvar bara....  Den e jätte fin. Vill ha.

Funderar på hur man ska göra med Ella nästa år, betäcka eller inte. Vill ju gärna rida henne men samtidigt ska åringarna köras in då och caramia ska ju börja ridas sen på våren. Blir ju en del jobb med de. Då e de ganska enkelt å låta ella vara dräktig. Men de e svårt :P e ju sugen på en tur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback