regn blää

regn, regn regn... sveriges ända väder känns de som. usch.

igår var jag på Mvc, allt såg bra ut, fosterljudet låg på 160 och bebis var i fullgång i magen å sf måtten låg på 29 och hade gått upp 2kg sedan sist.

Sen efter de åkte jag med rosita hem till henne, käka kladdkaka å så var de några tjejer där med, 3av dom hade oxå barn. Man lär känna nåra :)

Sen åkte vi å hämta avmaskningsmedlet å alvedon å nässprayen hos Anna-Lisa, hem lagade mat, sen ner till hästarna, gav dom maskmedel å foder. Så dom ska in på fredag em.

idag ska vi greja med stallet lite :)

Tog kort på Simon (Lars å rositas lille) men Simon var inte så glad när jag skulle fota :P Men Simon å min bebis blir iaf kusiner.

På korten e Simon 1månad å några dagar (dock är han född 5v förtidigt) Så han e liten plutt.
1månad

1månad

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kan vi inte få se bilder på stallet? :)

2008-09-10 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback