Mkt har hänt i helgen

Är en del som hänt i helgen, alla roliga förutom 1.
Natten till lördag fick min farfar åka ambulans till sjukhuset, de var en hjärtinfarkt :( Han ligger nu kvar och jag hoppas han blir bra snart. :) *love*

Igår var vi på överby och köpte skötbord och badbalja, sen var vi på Willys å handla mat.
Efter de åkte vi till Sarah och Joakim (sarah gick med mig på nuntorp) Var där å fika lite, tyvärr var inte philip där då :(
Sen kom vi hem, lasta in all mat å så gjorde vi hästarna.
Hem igen å börja med tacosen för Frida skulle komma runt 6, å de gjorde hon.
Så åt vi tacos å tjöta och kolla tv. Och frida kände på när bebis rörde sig i magen.

Fick sen ett sms av Sanna, så jag fråga om dom ville komma hit och de gjorde hon och Johnny. :) Skit kul.
Fast nästa gång får ni komma hit när de e ljust ute så ni ser mer :P

Sen var de dags å nana kudde, typ halv 2, skit trött var jag då.

Nu har Frida precis åkt hem och Tomas äter frukost nu. Sen ska vi städa hans jobbabil och tjära hovarna på ella.

Helgen har vart trevlig, jätte kul att Frida kom, har ju pratat om de gör länge.
Men sen även att Sanna och Johnny kom hit, de var rikigt kul :)

Massa kramar till er

Kommentarer
Postat av: Frida

måste ses snart igen gumman ..=)

2008-09-28 @ 18:41:31
Postat av: Frida

Hoppas din farfar kryar på sig.. tänker på dig

2008-09-28 @ 18:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback