Glass

Har precis vart oc köpt glass, glasbilen kom idag :) Mumma.
Köpte faktiskt ganska mycket. Är ju inte så ofta jag köper.

Ska snart gå fram till stallet, har inte vart där idag än, har ju väntat på glassbilen.
Fredag idag, sheet vad gött!
Imorgon ska vi till Överby och Willys, kanske åka en sväng förbi Sarah och sen kommer Frida då ska vi äta tacos och lite onyttiga chips och sånt :)
Hade ju tänkt städa tvättstugan idag, men jag tror jag gör en röj bland alla papper i köket istället och städar där.
Tvättrummet får bli nästa vecka.

Tänkte försöka få Tomas att greja i Pannrummet på söndag, borde inte ta sådär jätte lång tid ett par timmar typ. Å när vi ändå håller på där så kan vi ju fylla upp med ved med. Jag tycker de låter som en bra idé.

Nu måste jag nog gå bort till hästarna å kolla om de har vatten och även göra betforn.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback