55dagar kvar

55dagar kvar nu tills bf. dagarna går ner :) wiie
Känns som magen bara börjar vara i vägen nu, hehe.
Har tänkt att plocka lite i köket idag och så tänkte jag packa BB-väskan faktiskt, man vet aldrig när det är dags.

Min lilla ligistdamp råtta Tira e jätte busig idag, hon e så knäpp. Hehe :) Snart är hon 1år, den 27sept :)

I BB-väskan ska jag packa typ:

*Kläder till mig, mysbyxor och lössittande tröjor. Underkläder.
*Bebis kläder, ex: 1 body och 2st dresser ( 1rosa å en ljusblå)
*1 Fleecefilt till bebis
*Schampoo och balsam till mig, handdukar oxå.
*Kuvertet med alla papper från MVC
*1napp till bebis oxå

Sen vet jag ej om de e nått mer jag kan packa i idag redan.

Här kommer en bild på min Tira sen helgen :)
Tira 30aug 08

Kommentarer
Postat av: Agneta

du kan packa ner bindor till dig själv fler blöjor till bebis om ni ska stanna längre än 2dagar.Mössa till bebis annars får ni trosor på huvudet det fick vi, de kan du också packa nu.hoppas tiden går fort nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback