35dagar

35dagar kvar tills bebis e beräknad :) hiih

först var vi på odal, köpte hundmat och en ny foderskopa till hästarna.
och sen var vi på banken å fixa med konton och sånt, gött :) 
å efter de käka vi thaimat, jag bjöd... mums var det.

När vi kom hem så kom Göran å hjälpte oss ta ut den gamla kyl/frysen, å lyfta in de nya. :)
Efter det var de verkligen dags att åka till hästarna, så vi åkte fram å gav dom mat och passade sen på att lämna tillbaka den lilla kylen vi lånat av svärmor.

Idag ska ja dammsuga å torka golv, behövs igen.
Imorgon ska jag till mvc igen. Rosita ska köra dit mig :)
Måste ringa henne sedan.

Vet inte rikigt vart jag ska göra av kastrullerna nu när den ena delen av vitrinskåpet e borta ju... Jobbigt läge liksom.
VI ska köpa oss ett skafferiskåp så jag får mer plats e de andra skåpen, men allt kan inte göras på en å samma gång.

Denna måndaden ska vi ju köpa skötbord, badbalja, stativ till de + en sån man lägger barnet i när den badar och självklart en mobil till sängen. :)
Blir nog till helgen de. Å när vi ändå e i trollhättan kan vi lika gärna åka å stor handla.

Ne ska nog börja städa nu... uschameja!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback