Städat

Idag har jag städat huset... dammsugit å torkat golv iaf.
Efter de tog jag en dusch.
Håller på att tvätta lite jackor nu.

Har lite ont i magen idag med, men inte alls som igår. Hmm...
Har nyss pratat med Marlene i telefon... Hade själv tänkt ringa henne idag men hon han före.
Får försöka åka till dom i veckan, måste bestämma mig om ja ska ha kattungen med.
Sugen men ändå inte.. Svårt detta!

7dagar kvar nu till bf, hoppas jag inte går över, dock e de ju vanligt när de e första barnet.

Måste ta och laga lite mat snart... Segt då!!

Kommentarer
Postat av: tillen

De flesta jag känner har fått innan även första barnet så du får väl bara hoppas att du inte går över:-) bara syrran typ som gick över 3 veckor...ha ha vilken mardröm...

2008-10-21 @ 17:12:49
Postat av: Sarah

Äh både jag och Therese fick ju innan.... Är inte alltid så att man ska gå över med första. Och man behöver inte känna nått. Jag kände inte nått och sen gick bara vattnet och så var han ute drygt fyra timmar senare.... Men hoppas din bebis vill komma ut snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback