Söndag

Då var de söndag igen å helgen e slut, men Tomas ska vara ledig imorgon, han ska ut å jaga Älg.
Kvällen igår var trevligt, alltid kul å träffa Johnny och Sanna :) hiih.
Filmen var ok, Rallybrudar såg vi. Skrattade ju åt en del saker, fast helt klart inte den bästa filmen.. Men men.
Sen var en gamal lärare från nuntorp med i filmen såg vi, haha. Han var statist :P Där ser man.

Nu e Tomas på Jaktmöte inför imorgon, Älgjakten börjar ju då.
Så jag tänkte att ja skulle byta lakan å så i sängen... fast ännu har jag bara kollat tv å suttit här :P

Inatt hade jag en del sammandragningar,även några som gjorde lite ondare och kändes ibland som ja hade mensvärk, magen lät massor med, aldrig gjort förut. Konstigt. Men nu har ja inga värkar bara lite sammandragningar då å då.

MuffMuff

Kommentarer
Postat av: S

Jag gick oxå på Nuntorp, vad heter läraren som är med i filmen? nyfiken ;D

2008-10-12 @ 19:21:03
Postat av: Bettan

Vilken lärare var det cissi?

2008-10-12 @ 22:17:45
Postat av: Agneta

då kanske bebis kommer den 17 då eller snart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback