Onsdag

Onsdag idag å idag har jag gått över 1dag.
Vi väntar nått fruktansvärt mkt på att skrutt ska komma ut. Är ju såå nyfikna nu.

Idag ska jag städa iaf en del av huset, kanske tar övervåningen idag å undervåningen imån.
Är lite sugen på att baka nån kaka idag med.
Har kännt mig lite tröttare sista dagarna nu faktiskt... Åh sover mkt  bättre på natten nu igen :) skönt vill jag lova.

Nu e de ganska fint väder ute iaf :) det e gott.
Längtar tills jag kan rida igen... så skönt med en liten tur.

Ingen som vet någon som har kattungar åt de lite långhåriga hållet?? Jag vill ha.

Har lite mensvärks känsla i magen idag med... Fast de har jag ju haft nästan varje dag i 2v nu.

Skriver mera sedan... hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback