Mvc

Har ganska nyligen kommit hem från mellerud, har vart hos mvc å träffat min BM.
Allt såg kanon ut som vanligt :)
Med mina symtom trodde hon att jag borde få inom en vecka.. Men man vet aldrig.
har ju massa ryggvärk, "mensvärk", bäckenbenen och sånt... kan knappt gå :P
Inatt hade ja lite förvärkar me... hoppas h*n kan komma snart.

Har precis klämmt i mig min frukost... köpte färskt chibatta bröd, rostbiff och potatissallad som jag hade på, 1 risifrutti och varm oboy blev de :)

Måste fram å göra hästmaten för att sedan ta de lite lungt och kolla tv och äta bullen ja köpte förut.
Ska trycka i mig en annanas, sägs att de kan göra så de sätter igång de... Lite segt å äta en hel annanas bara (färsk).

Sol å blå himmel å helt plötsligt bara de börjar ösregna... från vilka moln då?? sjukt.

Älskar min Tomas

Kommentarer
Postat av: Agneta

visste inte att en annans kunde sätta igång det har aldrig hört där ser man men det man har hört är vara ute och gå mycket,ha sex,damsuga, putsa fönster m.m


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback