Mobilgrejs

Man ska ta fram mobilens telefonbok och svara helt ärligt.

Har du pussat nummer 2?
Agria Camilla.. Ne, hon har hand om min hästs föräkring..

Vad har du för relation med nummer 20?
Cissi, kär kompis även fd jobbarkompis från Vena (1heldag jobba vi ihop, tog hennes plats då hon bytte jobb).

När ska du träffa nummer 30?
Elin Andersson, vet inte rikigt när ja ska träffa henne, vi umgås inte direkt.

Är nummer 18 söt?
Birgitta, Nae, köpte min hund av henne.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Mamma, minns ej, vart ju så längesedan :P

Gillar du nummer 14?
Arbetsförmedlinge, Njae... bra ibland men oftast skit.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Ale djurklinik, ne, som tur är.

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Claes Nordin, jadu ingen aning när jag ska träffa honom... Fd chef.

Är du nära vän med nummer 23?
Christine Anderasson, har iaf vart nära vän, umgås inte så ofta nu dock.

Har du gått på bio med nummer 4?
Alex (Vena) Ne har aldrig gjort de.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Emilia, Ja visst... hon får nog bli äldre först så kan vi gå ut å festa, (min sambos systers dotter)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Alicia, kusinvitamin, allt möjligt :)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ankan, ja visst...

Vad har du och nummer 24 för relation?
Christoffer, vi är kusiner

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Conrad... De ni :P haha

Vad är det bästa med nummer 8?
Angelica (ela) Kul, kaxig och vän till mig.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Bea, inte längre... Var sjukt längesedan. Hon hade hästen på mitt fd jobb...+ att hon jobba med mig ett tag.

Haha.. Då vart man klar med detta onödiga :P



usch va de e äckelväder ute idag.. Inget kul alls... Bläää!!!

Kommentarer
Postat av: Ela

vad konstigt att läsa mitt namn som angelica :S :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback