Måndag morron

Då var de måndag morgon igen.
Å ännu ingen bebis... Suck!
Idag vet jag inte rikigt vad jag ska göra faktiskt, tänkte ta en promenad i de fina vädret med Tira, sen blir de å bada henne när vi kommer hem...

Förhoppningsvis börjar Tomas och Koffe med våran hundgård denna veckan :) wiie. äntligen.
Dom har pratat om att göra botten, de ska läggas markduk,grus, nät å mer grus, sen ska cementpålarna läggas runt om iaf.
Sen e de ju bara å skruva upp nät och så, men de e ju sånt som man kan göra lite då å då. Men "golvet" eller marken som de heter behövs de 2st som grejar med.
Åh när näten e uppe så e de bara å plocka bort allt bröte inne i de rummet i huset som är där, så kan jag tvätta där inne, å lägga in deras bäddar. Åh så kan tomas göra hål i väggen och sätta luckan som ska vara där, sen kan dom använda den :) Guu va gott.

Jag vill ha min bebis nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback