Jag vill att...

Jag vill att bebisen ska komma ut nu. Den är ju som sagt klar nu.
Känns som ja kommer gå över, sjukt å tänka så nu eftersom de e 20dagar kvar. haha
Men man e ju inte direkt lika allert och smidig längre, magen är mest ivägen känns de som.
Fast graviditeten har vart en mysig tid, fram tills nu, för nu knör bebisen så mkt, de gör ont tycker jag, ett knä som trycker ut så de känns som huden ska spricka..Mys!!

Man e ju så sjukt nyfiken på hur den ser ut och vad de är för kön. Jag tror ju på att de e en pojk fortfarande, men tomas vill inte tro de, han tror fortfarande tös. Har iaf packat ner både rosa å ljusblått i BB-väskan.
Ska bli kul sen när man kan handla rätt färg, nu e de mesta neutrala färger å sånt som båda kan ha.

Ella tycker nog om sin grushage, varje morgon/fm står hon ute i den när jag kommer, bra att den används.
Igår drog jag ner på Emmas mat, hon har blivit så fet, så nu får hon bara betfor på kvällen (tog bort havren).
Idag när ja var framme i stallet så var Tira med, så gick vi in till Asta (tomas mormor) för att hämta köttfärs som hon hade liggandes i frysen och även tacka för päronen (inlagda ni vet, sånna man kan köpa, fast dessa har hon gjort).
Direkt springer Tira in i köket å sätter sig vid kylskåpet, hon vet att hon alltid får nått gott där.. Haha. Asta gav henne en köttbulle :) De tyckte Tira var mums.

Idag blir de Köttfärsås och Spaghetti till middag. Fast blir väl å äta själv som vanligt, Tomas skulle hjälpa Koffe hemma hos honom... Men men.

Ska ta och börja städa snart, mindre kul, men behövs verkligen. Ska ta och äta några päron bara :) mums!!!

ella 081007Korten taget igår fm.
Carra 081007Snygga Carra :P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback