Fredag och ensam

Fredag idag, veckorna går ju dunder fort.
Är ensam hela dagen ända tills sent ikväll.
Tomas kommer inte hem efter jobbet idag, han ska med Koffe å hämta en 4hjuling ovanför Karlstad,
så de lär väl ta några extra timmar...
Så de blir en ensam fredagskväll idag :S Sådär kul...

Igår kom farfar hem från sjukhuset iaf :) Känns skönt.

Inatt drömde jag om bebisen... haha
Denna gången blev de en pojk, var lik jocke men hade christers blåa ögon.. Man e lite störd.
Idag e de 25dagar till BF :) whohoo

jag skulle ju städat tvättstugan idag, men eftersom jag e ensam hemma idag måste jag ju mocka å bära de jädrans tunga balarna med hö till hästarna, å vill inte göra för mkt tungt på en dag nu när tomas ej e hemma, de kan ju sätta igång de.

Imorgon ska vi åka å handla dop-present till Lucas å sen ska vi städa pannrummet, så tvättstugan tar jag nästa vecka.

Måste iaf tvätta idag... Får väl ta och slänga i en maskin.

Kommentarer
Postat av: Agneta

hej du blir det en pojke vet att jag drömde om en flicka med Ellinor men tänkte inte på det då så det kan mycket väl komma ut en lite pojke för er va kul.Jag har lite svårt att se på din mage om det är en pojke/flicka ju hmm..Hoppas allt är bra och jag skickar idag rabatt kupongerna glömt av dom sorry ha de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback