Fredag igen??

De är redan fredag, jag fattar inte hur veckorna kan gå så jädrans snabbt asså.
Känns som veckorna e, måndag å helt plötsligt e de fredag igen, sjukt.

Idag ska jag tvätta lite är de tänkt och byta lakan å så i sängen.
Sen ska jag laga kycklingwok idag :) mums.

Nu e de faktiskt så här, jag tycker att min bebis ska komma ut i natt... Vill ju träffa den lilla varelse som sparkat mig i flera månader.
Är inte alla som får sparka mig i magen utan att jag blir arg :P

De snöade lite här i morse, några flingor i luften, fast syns inte nu...

Undra va man ska döpa kattungen till sen då, Våran andra katt heter ju Nisse å detta e ju hans tjej... Hmm..

Aja.... hare fint

Kommentarer
Postat av: Susanne

Eulalia såklart. ;D

2008-10-31 @ 15:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback