Fira

Igår blev de inget firande på våran 1års-dag.
Blir inget speciellt idag heller, vi tänkte äta Thai/Kina mat i Mellerud bara sen ska vi till Marlene och Christoffer och hälsa på tänkte vi. Ska kolla kattungen med....Sugen då.

Idag håller jag på att tvätta lite igen, mattor och kläder.
Så har Rosita och Simon vart här en stund, hon lämna mina tupperware grejer som jag köpt.
Så nu väntar jag bara på min älskling :)

Simon 2månader Simon förra fredagen när dom var här.

tog kort på magen idag. V 40 (39+2)
39+2

Min häst Ella e ju helt knas. När vi bodde i nödinge å hon var ute i regnet stog hon vid ingången å stampa, gnägga och höll på för att få komma in. Men nu står hon helst ute i sin grushage när de regnar å då kan hon ju ändå stå inne i lösdriften, helt knas...
Tog en bild förra veckan när de regna.
ella okt 08 Min älskling :)

Kom å tänka på en sak nu i veckan...

Handlar om sex...

Tänk om man har oralsex och så går fostervattnet.. Gott för killen då å få in de i munnen :P haha

usch vad skabb.. Jag e lite sjuk i mina tankar tror jag :P


Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh vilket fint täcke, har letat efter ett rosa =)

Var har du köpt de??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback