Efter helgen

De e alltså sjukt vad tiden går fort.
Idag e de 22dagar kvar till beräknad förlossning, kan komma tidigare eller senare, vem vet.
I fredags var ju tomas borta på kvällen, han kom hem ganska sent, typ halv 12, så de vart ju å nana kudde direkt typ.
Lördag åkte vi först och köpte doppresent till Lucas, sen hem å städa pannrummet, jätte fint blev det.
Söndag var de dop för Lucas, med mat och fika. Sen skulle Tomas traila maskin till de nya stället han ska jobba på så han stack tidigare från dopet, så mamma och pappa körde hem mig så bjöd jag dom på hembakade bullar.

Tomas kom hem vid 6, då åt vi lite sen åkte vi fram å lasta på 2st skoper och rototilten till grävmaskinen och sen gjorde vi natten för hästarna. De var våran helg!

Idag: har precis vart hos hästarna typ å gjort maten, ätit frukost själv, ska sitta här en stund till sedan ska jag städa tvättrummet idag. Efter de laga mat, äta, å sen åka fram till hästarna, ska nog köra in en ny rundbal med hö idag om Tomas inte kommer hem för sent.

Sara, Patrik och Chanell är iaf hemma redan, dom kom hem igår tror jag :) vad skönt att de gått bra :)
Vill med ha våran bebis nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback