Då vart de fredag igen

Jaha, då var de redan fredag :) va underbart!
Imorgon e tanken att vi ska åka till Nödinge och sova tills söndag. Om inte bebis bestämmt sig för att komma ut inatt, tror inte de men...
När vi är i nödinde ska vi nog ta å hälsa på Erica å Jocke, farmor å farfar och om Sanna vill så kanske vi åker dit med.

BB-väskan ska med till nödinge, den får ligga i bilen.

Idag ska jag inte gö så där gör mkt precis, tänkte damsuga å torka golvet i sovrummet bara... Känner mig slö idag.

inatt har jag vart helt öm vid revbenen... och även f*ttbenen är ömma.. Fattar inte varför. Hade ju förstått om jag hade haft mega hårdsex med massa stora saker i mig, men har ju bara sovit. Helt stört.. haha

Snälla, kan inte vattnet gå nu... å värkarna starta, vill ju se min bebis nångång.

v39 (38+2)
v 39 (38+2)

Kommentarer
Postat av: Agneta

jag tror bebis läger sig längre ner.Så den kanske snart ska komma ut.Känns det som den trycker på neråt?

För så hade jag det innan vi åkte in till bb sen så hade jag 7värkar in till bb.Men vattnet kanske inte går det kan dom få ta håll på.Undra vad du har för liten bebis i magen

Postat av: Nikolina

Hej godis! är du en "slösare eller en sparare"? kika i min blogg och kommentera ditt svar, vore jätt snällt! tack & puss :)



gullig mage!

2008-10-17 @ 14:24:21
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback