Bullar och Coca Cola

Therese (tillen) har precis vart här, vi käka bullar å drack cola och tjöta.
Trevligt... Men vilken liten mage hon har, hon ska ju ha i januari.. Pytte mage.

Håller på att tvätta lite nu... Damsög innan tillen kom. Mer ska jag väl inte göra idag.

Vill ha en kattunge ju.. är gött sugen, min kusin å dom har ju en kull... Måste nog fjäska lite med tomas...
Är ju gött sugen  på en liten kattbebis.. Har ju bara nisse nu å vill ju ha 2st katter...

Åh är sugen på pizzasallad med starksås på... hehe göttt äre.

Jag vill ha värkar som gör ont ju... men har ju bara vanliga sammandragningar... suck.


Tira sover alltid här uppe :P
Min sötaste Tira

Kommentarer
Postat av: Sarah

När du väl har verkar som gör ont kommer du ångra dig...haha För det gör oooont det är det värsta med förlossninge. När ungen ska ut är bara bullshit gämfört. Men jag förstår dig =P Jag längtade också efter onda värkar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback