Svälter snart

Är så sjukt hungrig nu så jag tror jag ska svälta ihjäl. Maten tar typ 30-40min till så nu håller jag på å tina 3st bullar bara för att få i mig nått...
Tomas blir väls en idag verkar de som. Så jag får äta själv.
Har städat lite idag... I fredags å Lärdags så julpyntade jag, så alla ljusstakar, stjärnor, gardiner å tomtar e uppe redan så mysigt.

Imorgon e de dags för bvc igen för lille skruppi. jag tror han väger runt 4340, men vi får se :P

Mums med bulle :) hemmagjorda så klart, men snart slut i frysen, måste baka igen.

funkade inte  lägga in bilder på datorn förut, får försöka när tomas e hemma..

Håller på att elda lite i pannan nu för att få lite mer värme men de verkar segt idag...

ne hade fint. hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback