Snart åka

Så ska vi snart åka till Nödinge, William har precis ätit, så ska byta blöja å klä på han sin overall sen så borde tomas vara här så vi kan åka.
Har vart istallet å som tur var så sov william nästan hela tiden i vagnen :)

Ikväl ska jag färga håret å imån klippa mig.
Ska äta middag hos mamma å pappa när vi kommer ner med, mums :)

William har börjat le massor nu, inte bara när han sover... Han e väldigt vaken å allert nu med, märks att han snart e 4v, sjukt vad de går fort asså... 1månad sedan jag låg å hade nått så fruktansvärt ont, men skulle inte vilja byta bort de mot William, han e ju lätt värd all smärta i världen.
Underbarast e han min lille skrupp :)

William några timmar

William drygt 3v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback