Ultraljudet gjort

Igår var man iväg och gjorde ultraljud :) Det var jätte nice, skulle vilja göra fler... Hehe.
MIn BF (BF=beräknad förlossning) blev ej flyttad utan är kvar som vi räknade 28okt.
Så är i v 18 (17+1) Har tagit bild på magen med.

                                           
Ultraljudet 21maj. Man ser hela bebisen, huvudet-foten.                    magen v 18 (17+1)

Marlene och Christoffer fick igår runt 13.10 en liten bebis, blev en kille på 4.2kg. Den tiden var vi inne å tittade på min bebis... :) Hehe


Sommarhagen nästan klar, bara en bit med tråd å fixa för vattnet kvar... Ikväll ska dom förhoppningsvis ut :) Gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt att du gort UL nu. =) ... jag tittade på bilden men kunde inte få det till någonting.. =) . bara ett grått skimer... jag har inte det ögat än för att kunna se bebisen. =)

2008-05-26 @ 11:50:36
Postat av: Frida

oj,,, glömde skriva att de va från mig.. ;) . puss Frida

2008-05-26 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback