Städat

idag har jag städat lite... behövdes, massa hundhår över allt.
Imån tänkte jag byta lakan å sånt, lite varje dag..
Har vart fruktansvärt onyttig, iaf igår, åt chips å glass i massor.
Idag har jag iaf inte vart de, tog en frukt istället.

Idag har jag oxå tecknat en MammaBarn försäkring. För mig gäller den från idag men för bebis från v 26, alltså nästa vecka å till bebis e 6månader. Känns skönt att ha en.

Ska även testa på tidningen Vi Föräldrar, 7nr + gåva hade dom som erbjudande. kan ju alltid testa.

Imorgon kommer hovslagaren till Ella, då ska hon gå helt barfota igen, så ikväll måste vi gå å hämta hit hästarna så de e lättare för mig imån morgon.
Hoppas paketet från börjes kommer snart, vill ha sakerna vi beställde.


Älskar min underbara Tomas, snällare kille får man leta efter.
Snäll men säger ändå ifrån, precis så dom ska vara.
Även fast allt gått så himla fort mellan oss så känns allt bra, han e underbar!
Love you darling!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Är så roligt att det är så bra mellan er gumman. Love ya. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback